صد یک
جستجو کردن

قوانین و مقررات

شرایط تحویل:

سلام . از  اینکه به جمع مشتریان ما آمده اید خرسندیم. تمام محصولات داخلی ما تازه ترین محصول برداشت شده در فصل زراعی سال است. ما اینجا محصول لوکس یا درجه یک یا دُرشت و یا محصولاتی با این تعابیر نداریم.در صد یک  فقط محصولاتی سالم، اصل و واقعی پیدا می شود. 

با توجه به هزینه بسته بندی محصولات این مسئله را در نظر بگیرید که ما 3 پاکت زیپدار برای بسته بندی محصولات استفاده میکنیم. پاکت بزرگ به وزن 24 گرم که برای بسته بندی های 2 کیلو و گاها برخی محصولات حجیم یک کیلو مورد استفاده است. وزن محصول 2 کیلویی به همراه این پاکت 2010 گرم است یعنی 14 گرم به عنوان هزینه بسته بندی از وزن محصول 2 کیلویی شما کم می شود و وزن خالص محصول 1986 گرم است . پاکت دوم که برای وزن کشی محصولات یک کیلوگرمی و گاها نیم کیلویی مورد استفاده است 20 گرم وزن دارد. وزن محصول 1 کیلویی به همراه این پاکت 1010 گرم است یعنی 10 گرم به عنوان هزینه بسته بندی از وزن محصول یک کیلویی شما کم می شود و وزن خالص محصول 990 گرم است .پاکت سوم 10 گرم وزن دارد که برای وزن کشی محصولات نیم کیلویی و یا کمتر مورد استفاده است و با وزن محصول 505 گرم می شود.یعنی 5 گرم به عنوان هزینه بسته بندی از وزن محصول نیم کیلویی شما کم می شود و وزن خالص محصول 495 گرم است.پس مدنظر بگیرید که وزن پاکت و وزن محصول  با عبارت ” وزن بسته” در محصولات درج گردیده است.

سفارش شما بعد از آماده سازی و بسته بندی از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال خواهد شد. زمان آماده سازی هر محصول متفاوت است و در توضیحات هر محصول درج شده است. سفارش های شهر شیراز با پیک و شرایط مساعد جوی در همان روز یا روز بعد ارسال می شود.

 هزینه ارسال با تیپاکس حداقل  2  برابر پست پیشتاز است و مبلغ 20 هزار تومان بابت بسته بندی به صد یک پرداخت میکنید. هر چه وزن و ارزش بسته بیشتر باشد هزینه ارسال نیز بیشتر است که حین تحویل بسته به مامور شرکت تیپاکس پرداخت میکنید

بسته ها توسط ماموران شرکت تیپاکس یا شرکت ملی پست که یک شرکت دولتی و زیر مجموعه وزارت ارتباطات است توزیع می شود و تیم صد یک دخالتی در توزیع بسته ها ندارد.زمان تحویل بسته به خریدار توسط پست یا تیپاکس با توجه به شرایط کشور  بین 3 تا 10 روز کاری طول خواهد کشید.(امکان تاخیر وجود دارد که اجتناب ناپذیر است)

بعد از ارسال با پست پیشتاز  یا تیپاکس یک کد رهگیری 16 تا 24 رقمی برای شما ارسال می شود که میتوانید سفارش خود را برای پست پیشتاز در سایت رهگیری مرسولات پستی  و برای تیپاکس از لینک ارسالی در پیامک رهگیری کنید.

در نظر داشته باشید درصورتی که ماموران پستی به دلیل عدم حضور یا عدم تطابق آدرس یا اشتباه بودن آدرس و مشخصات گیرنده و امثال آن، مرسوله را بازگشت دهند تمامی خسارت های وارد شده به صد یک و خریدار متوجه خریدار است . پس لطفا حین وارد کردن آدرس و مشخصات در مرحله پایانی سفارش تمامی جزییات ادرس و مشخصات  را به دقت وارد کنید.

ارسال سفارش از طریق باربری (اتوبوس) نیز امکان پذیر است. برای این منظور حین ثبت سفارش گزینه تیپاکس را برای ارسال انتخاب کنید سپس در توضیحات سفارش نقل کنید تا سفارش شما از طریق باربری ارسال شود ارسال از طریق باربری سریع ترین روش ارسال است و معمولا 24 ساعت طول می کشد. بسته شما به ترمینال مسافربری شهر شما و دفاتر باربری خصوصی می رسد. بعد از رسیدن بسته به ترمینال مسئول دفتر با شما تماس خواهد گرفت و میتوانید خودتان برای دریافت بسته به محل مراجعه کرده و یا درخواست کنید تا بسته را به آدرس شما ارسال کنند و هزینه ارسال را پرداخت نمایید.هزینه ارسال با این روش زیاد است.

در صورت عدم رضایت خریدار از هر محصول، طبق شرایط زیر، امکان مرجوع کردن آن بدون هزینه برای شما وجود دارد.

ضمنا کل مبلغ پرداختی شما برای خرید محصولات عینا مورد ضمانت است 4

شرایط مرجوع کردن :

خریدار می تواند ظرف 3 روز بعد از دریافت محصول، تا 5 درصد از وزن محصولی که خریداری کرده است، استفاده کند و در صورت عدم رضایت از محصول، نسبت به مرجوع کردن آن  اقدام نماید.

هزینه مرجوع کردن محصول برعهده صد یک خواهد بود.

پس از مرجوع کردن،می توانید محصولی دیگر و هم قیمت با سفارش قبلی مجددا انتخاب کرده و سفارش دهید و یا اصل مبلغ پرداختی را درخواست کنید که به حسابتان واریز خواهد شد. واریز وجه سفارش فقط به شماره کارتی صورت میگیرد که با آن خرید انجام داده اید.

راهنمای مرجوع کردن:

  1. ابتدا در واتساپ یا اینستاگرام یا با شماره 09179129030  بخش پشتیبانی تماس بگیرید و تصمیم خود را برای مرجوع کردن اطلاع دهید.
  2. محصول را در همان بسته بندی که دریافت کرده بودید، بسته بندی کرده و از طریق پست به آدرس ما ارسال کنید. بسته را هرگز با تیپاکس مرجوع نکنید و حتما از شرکت ملی پست استفاده کنید.
  3. آدرس کامل ما را به شرح زیر روی بسته بنویسید:

آدرس گیرنده: فارس- شیراز- بلوار سلمان فارسی- خیابان جوانمردی جنب هنرستان شهید آوینی ساختمان فرهنگ (دریافت کننده حاجیلو)  -کدپستی: 7145845845 – شماره تماس09179129030

بعد از دریافت بسته با شما تماس خواهیم گرفت

 

;