جستجو کردن

آریا صنعت تولیدکننده انواع ماشین آلات صنایع غذایی با بهترین کیفیت ساخت

  • بهترین دستگاه های خشک کن را از ما بخواهید.

    شرکت آریا صنعت جز بهترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع غذایی به خصوص دستگاه های خشک کن است، بهترین دستگاه های خشک کن به دستگاهی اطلاق می شود که جوابگوی نیاز مشتری باشد، سیرکوله دمای یکدست، تخلیه رطوبت مناسب و کاربری آسان داشته باشد و محصول را بدون از دست دادن کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن خشک کند علاوه بر این موارد مصرف سوخت بهینه نیز داشته باشد، در ادامه به معرفی بهترین دستگاه های خشک کن خواهیم پرداخت.

    لیست بهترین دستگاه های خشک کن تولیدی شرکت آریا صنعت

    شرکت آریا صنعت به صورت تخصصی ساخت دستگاه های خشک کن را با کیفیت بسیار بالا انجام می دهد، این دستگاه ها بر اساس ماهیت محصول، مکانیزم و شکل دستگاه در حالت های زیر تولید می شوند.

    انواع دستگاه خشک کن براساس ظرفیت

    خشک کن های خانگی: این دستگاه به شکل یک کابین کوچک ساخته می شود و به صورت کاملا هوشمند عمل می کند که قابلیت خشک کردن انواع محصولات را در حجم خانگی دارد. داخل این کابین ترولی و سبد یا سینی قرار می گیرد و محصول روی سینی یا سبد قرار گرفته و با توجه به میزان آبدار بودن در زمان مناسب خشک می گردد، برای خشک کردن میوه، سبزی، گوشت، مرغ، ماهی، میگو، جلبک، قارچ و… می توان از این دستگاه استفاده کرد، این دستگاه به خشک کن کابینی مینی پلاس شناخته می شود.

    بهترین دستگاه های خشک کن را از ما بخواهید

    دستگاه خشک کن نیمه صنعتی: دستگاه خشک کن نیمه صنعتی نیز به شکل کابین و در دو مدل تک کابین و دو کابین ساخته می شود، دستگاه تک کابین دارای 56 عدد سبد به ابعاد 72*72 سانتی متر و دستگاه دو کابین دارای 112 عدد سبد به ابعاد 72*72 سانتی متر می باشد.

    بهترین دستگاه های خشک کن را از ما بخواهید

    دستگاه خشک کن صنعتی: این دستگاه بر اساس نوع محصول در مدل های مختلف تولید می شوند که در زیر به شرح هر کدام می پردازیم.

     

    بهترین دستگاه های خشک کن را از ما بخواهید

    انواع دستگاه خشک کن صنعتی

    خشک کن های کابینی: پرکاربردترین دستگاه ها در بین خشک کن ها صنعتی هستند، زیرا قابلیت خشک کردن هر نوع محصولی را دارند، مصرف سوخت بسیار پائینی دارند و با انواع سوخت های برق، گاز، گازوئیل، ذغال سنگ، دوگانه، سه گانه و… قابلیت کار کردن دارند، علاوه بر این موارد در ظرفیت های مختلف هم تولید می شوند. خشک کن های صنعتی کابینی به صورت سه کابین، چهار، شش کابین و… ساخته می شوند، داخل این کابین ها، ترولی های چرخدار قرار می گیرد و سبد یا سینی ها نیز داخل ترولی ها چیده می شود، این دستگاه دارای اچ ام آیی و پی ال سی هستند که تمامی تنظیمات دستگاه به صورت اتومات انجام می شود.

    خشک کن های تونلی: این دستگاه اغلب برای خشک کردن سبزی، یونجه، میوه، محصولات خمیری و… در ظرفیت های مختلف به کار می رود، داخل این دستگاه نوار نقاله سرتاسری وجود دارد که طول و عرض آن تعیین کننده میزان بار ورودی به داخل دستگاه می باشد، این دستگاه امکان ساخت به شکل طبقاتی را نیز دارد.

    خشک کن های روتاری: این دستگاه به شکل دوار ساخته می شود و به همین علت به این اسم نامگذاری شده است و برای خشک کردن محصولاتی مانند پودر، گرانول ها ریز و درشت از این دستگاه استفاده می شود، دستگاه خشک کن روتاری به شکل حرارت مستقیم و غیر مستقیم در ظرفیت های مختلف ساخته می شود، هر چه طول و قطر روتاری بیشتر باشد گنجایش میزان بار ورودی به دستگاه بیشتر است، برای محصولات حساس به دما از روش غیر مستقیم استفاده می شود، این دستگاه با حداقل طول 6 متر و قطر 64 سانتی متر ساخته می شوند.

    دستگاه درام درایر: دستگاه خشک کن درام داریر برای خشک کردن مایعات با ویسکوزیته های مختیلف ساخته می شود، این دستگاه ها از نظر شکل شبیه به دستگاه های روتاری می باشند و با این تفاوت که محصول روی سطح آن ریخته می شود، سطح این دستگاه ها بسیار صیقلی می باشد و بعد از تبخیر رطوبت پودر به جا مانده از آن توسط تیغچه هایی خراشیده و به داخل مخزن منتقل می شود، این دستگاه ها نیز در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند.

    خشک کن های وکیومی: از خشک کن های وکیومی برای خشک کردن محصولاتی استفاده می شود که به سرعت باید خشک شوند تا در معرض اکسیژن قرار نگیرند، این خشک کن ها تحت خلا هم نامیده می شوند و در ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

     

    دسته بندی بهترین خشک کن ها بر اساس نوع محصول

    1. خشک کن های میوه: این دستگاه ها به صورت کابینی و تونلی در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند، در مورد دستگاه های کابینی و تونلی به صورت مفصل در بالا توضیح دادیم، مکانیزم خشک کردن دستگاه های میوه خشک کن شرکت آریا صنعت، هوای داغ می باشد، نحوه حرارت دهی در این دستگاه ها به صورت غیر مستقیم می باشد و انواع میوه ها بدون تغییر رنگ و در بالاترین سطح کیفیت هم در دستگاه های کابینی و هم تونلی خشک می شود، زمان خشک شدن میوه و گنجایش میوه در داخل دستگاههای مختلف بسته به نوع میوه و ضخامت آن متفاوت است.

    2. خشک کن های گوشت، مرغ و ماهی: برای خشک کردن گوشت، مرغ، ماهی، ضایعات گوشت و… هم از دستگاه های کابینی و هم تونلی می توان استفاده کرد، به علت قیمت مناسب و کاربری راحت تر و ابعاد مناسب، معمولا کاربرد دستگاه های کابینی برای این محصولات بیشتر می باشد، ضایعات مرغ مانند پای مرغ، کله، جگر و سنگدان، ضایعات گوسفند و گاو و سایر احشام مانند کله پاچه، سیرابی، شیردان، هزارلا، قلم گوسفند و گاو، خمیر گوشت و… را به راحتی در این دستگاه در ظرفیت های مختلف می توان خشک کرد.

    3. خشک کن های جلبک: میزان ویسکوزیته جلبک های مختلف یکسان نیست، بنابراین می توان قبل از خشک کردن آنها را تغلیظ کرد و سپس خشک نمود، برای خشک کردن جلبک، خشک کن های کابینی بیشترین کاربرد را دارند، خشک کن های کابینی در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند و با استفاده از حرارت مستقیم و بدون اینکه جلبک تغییر رنگ بدهد و در زمان مناسب خشک می شود، در این دستگاه ها جلبک روی سینی ها ریخته و به داخل کابین منتقل می شود.

    4. خشک کن های سبزی: دستگاه های خشک کن میوه و سبزی تقریبا مشترک می باشد و تمام توضیحاتی که در مورد خشک کن های میوه ذکر شد برای سبزی هم صدق می کند، برای خشک کردن سبزی در حجم های صنعتی از دستگاه های کابینی بزرگ و تونلی استفاده می شود و در حجم های خانگی و نیمه صنعتی نیز از دستگاه های کابینی استفاده می شود.

    5. خشک کن های پودر: از دستگاه های خشک کن پودر به خشک کن های روتاری و کابینی می توان اشاره کرد، این دستگاهها بسته به ظرفیت تولید کارفرما و میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند و در ظرفیت های صنعتی از دستگاه های روتاری برای این کار استفاده می شود.

    6. خشک کن های مواد خمیری و مایعات: برای خشک کردن مایعات و مواد خمیری از دستگاه درام داریر استفاده می شود، این دستگاه با طول و قطر مختلف ساخته می شود، نحوه حرارت دهی در این دستگاهها هم می تواند با استفاده از بویلر باشد و هم مشعل که در هر صورت به روش غیر مستقیم اجرا می شود.

    7. خشک کن های تخمه : برای خشک کردن تخمه از خشک کن های سرند استفاده می شود، این دستگاهها مجهز به جت هیتر می باشند که میزان حرارت لازم برای خشک کردن محصول را فراهم می کند و انواع تخمه را با این دستگاه ها می توان خشک کرد.

    8. خشک کن های دارو: بسته به نوع دارو برای خشک کردن آن می توان از دستگاههای خشک کن کابینی، تونلی، دوار یا روتاری، درام درایر، خشک کن های وکیومی و … استفاده کرد. از آنجایی که این دستگاه ها در کلین روم یا اتاق تمیز استفاده می شوند باید از جنس تمام استنلس استیل و کاملا ایزوله باشند. این دستگاه ها معمولا برقی ساخته می شوند.

    9. خشک کن های قطعات: برای خشک کردن قطعات بسته به ابعاد و زن آنها، ظرفیت تولید و میزان خیس بودن از دستگاه های خشک کن کابینی و تونلی با سایزهای مختلف استفاده می شود، نمونه هایی از این قطعات، قطعات خودرو، درب ماشین لباسشویی و… را می توان نام برد.
    نتیجه گیری: شرکت آریا صنعت بیش از 11 سال تجربه ساخت بهترین خشک کن های را دارد که این دستگاه ها قابلیت صادرات به کشورهای مختلف را هم دارند، برای خرید از شرکت آریا صنعت می توانید بصورت اقساطی هم اقدام کنید، در ضمن تمامی  خشک کن های آریا صنعت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بسته بندی و فروش عمده انواع مغز و فرآورده های آن‌ها

    مغزیجات سرین

      مغزیجات سرین – فرآوری، بسته بندی و فروش عمده انواع مغز و فرآورده های آن‌ها پیدا‌کردن یک مرکز معتبر که هم‌زمان خدمات فرآوری، بسته‌

    ادامه مطلب >

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ;