صد یک
جستجو کردن

عسل مناسب افراد دیابتی

عسل مناسب افراد دیابتی

خرید عسل دیابتی یکی از معضلات بیماران مبتلا به دیابت است . دیابت یکی از شایع ترین بیماری های انسانی است و افراد زیادی را درگیر خود کرده است

برای خرید عسل دیابتی با ساکارز 1.11 درصد کلیک کنید

اگر خانم باردار دارید و یا دوستان شما باردار هستند بهتر است قبل از خرید عسل این مقاله را در سایت نی نی کودک مطالعه کنید

عسل چگونه ساخته می شود؟

عسل از راه غلیظ سازی شهد گیاهان توسط زنبورها ساخته می شود. عسل ماده ای فوق اشباع از قندهاست. عمده قندهای موجود در عسل گلوکز و فروکتوز و ساکارز و است که میزان درصد هر کدام در عسل های گوناگون متفاوت است.

زنبورها شهد گیاهان را می مکند و در اندامی به نام عسلدان ذخیره و به کندو منتقل می کنند. سپس این شهدها را درون 6 ضلعی های کندو تخلیه می کنند. مجددا شهدها را مکیده و با آنزیم های موجود در بدن خود آن را فرآوری و غلیظ می کنند. وقتی غلظت عسل به مقدار مناسب برای کندو رسید زنبورها روی 6 ضلعی را می پوشانند تا از این عسل برای بقای خود استفاده کنند

 

خرید عسل دیابتی

دیابت دارم چه عسلی مصرف کنم؟

پاسخ روشن و ساده این است که مناسب ترین عسل برای افراد دیابتی عسلی است که ساکارز آن زیر 2درصد باشد.

برای خرید عسل دیابتی با ساکارز 1.11 درصد کلیک کنید

 

همانطور که گفته شد ساکارز یک قند موجود در گیاهان و گلهاست و در عسل نیز موجود است. اما میزان این قند در شهد گل گیاهان بسیار کم است پس عسلی که واقعا طبیعی باشد باید میزان ساکارز آن کم باشد.

معمولا ساکارز موجود در عسل با توجه به گل یا گل هایی که زنبورها از آن استفاده کرده باشند عددی بین 0 تا 15 درصد است که البته باز هم میتواند بالاتر باشد.

عمده ترکیبات عسل را قندها و آب تشکیل می دهد که میزان آب موجود در عسل یا در واقع میزان شلی و سفتی آن به منطقه ای مربوط است که عسل در آن تولید شده است.

مثلا عسلهای تولیدی در استان های شمالی به دلیل رطوبت هوا میزان آب بیشتری دارند اما عسل های مناطق جنوبی غلظت بیشتری دارند و البته که مناسب تر هستند.

ما در تیم صد یک شرایطی را برای خرید عسل دیابتی فراهم کرده ایم تا این عزیزان بتوانند با خیال راحت مانند بقیه از عسل استفاده کنند.

اما این عزیزان باید در نظر بگیرند که مصرف هر نوع قند باید با مشورت پزشک متخصص انجام پذیرد و حین مصرف عسل از مصرف قندهای دیگر خودداری کنند.

برای خرید عسل دیابتی با ساکارز 1.11 درصد کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;