صد یک
جستجو کردن

روش مصرف گرده گل

روش مصرف گرده گل

میخوایم برای شما توضیح دهیم که روش مصرف گرده گل چگونه است.

اما ابتدا بیایید بدانیم گرده گل چیست؟

از اسم آن پیداست. گل ها گرده هایی دارند که برای تولید مثل از آن استفاده می کنند. قطعا در مدرسه در مورد آن ها مطالبی را خوانده اید. این گرده ها بسیار کوچک هستند اما وقتی زنبورها روی گل ها می نشینند تا از شهد گل ها استفاده کنند این گرده ها به بدن و پاهای زنبور می چسبد.

وقتی زنبوری گل های زیادی را برای استفاده از شهد زیارت می کند حجم بالای این گرده ها باعث تشکیل توده ای از گرده روی بدن و پاهای زنبور می شود.

زنبوردارها با نصب تله هایی به نام تله گرده گیر که یک تور فلزی است، بر دهانه کندو زنبورها را وادار میکنند برای ورود به کندو از این تله عبور کنند

با عبور زنبورها از این تله ها بدن و پاهای زنبورها درون این تله ها کشیده می شود و گرده چسبیده به پای زنبور به مخزن زیر تله گرده گیر می ریزد.

 

برای خرید گرده گل تازه امسال کلیک کنید.

 

خواص و خاصیت و فواید گرده گل چیست؟

بگذارید قبل از توضیح روش مصرف گرده گل به خواص آن نیز اشاره کنیم. گرده گل شامل حداقل 200 نوع مواد مورد نیاز بدن است. کربوهیدارت ها اسید های چرب ویتامین ها پروتیین ها . لیپید ها موا معدنی و آنتی اکسیدان ها و آنزیم ها.

این یعنی خواص گرده بسیار زیاد است. از آنجایی که نمی خواهیم این مطلب را زیاد کنیم به موارد کوتاهی اشاره میکنیم.

مثلا آنتی اکسیدان های موجود در گرده گل برای پیشگیری از سرطان ، آب مروارید چشم ، ارتروز مفاصل ، بیماری های قلبی و عروقی ، مشکلات سیستم گوارش و ده ها مورد دیگر بسیار مفید است.

 

البته برای مطالعه بیشتر در مورد خواص گرده گل کلیک کنید.

 

روش مصرف گرده گل

اما برویم سراغ اصل مطلب.گرده گل طبع بسیار گرمی دارد و برای سیستم گوارش و دفع سردی معده بسیار مفید است.

معمولا توصیه می شود گرده گل را در صبحانه مصرف کنید زیرا که انرژی بسیار زیادی برای شما فراهم می کند.

میزان مصرف گرده گل دقیقا مشخص نیست اما بهترین روش برای مصرف گرده گل این است که مقداری از آن را مانند کنجد بر روی صبحانه خود بریزید و میل نمایید.

مصرف گرده گل با پنیر و کره و تخم مرغ نیمرو بسیار توصیه می شود. همچنین مصرف آن در شب نیز خوب است. توصیه می شود بعد از مصرف گرده گل فعالیت داشته باشید تا انرژی بی نظیر  و فوق العاده آن را به کار ببندید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;